صنعت حرفه‌ای ساختمان

بهترین مصالح ساختمانی و لوازم جدید صنعت ساختمان را به همراه اخبار روز به شما معرفی خواهیم کرد.

صنعت حرفه‌ای ساختمان

بهترین مصالح ساختمانی و لوازم جدید صنعت ساختمان را به همراه اخبار روز به شما معرفی خواهیم کرد.

بایگانی

۱۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

epoxy flooring

In commercial and industrial workplace environments, epoxy resin floors are a popular flooring option because of epoxy resin’s broad range of desirable properties. However, because the topic of resin flooring can be complex, there may be some ambiguity about the fundamentals and nuances of epoxy floors.

So, the flooring experts at Flowcrete are here for you: we’ve put together a brief overview about epoxy flooring, the common types of epoxy floors, epoxy's advantages as a flooring system, and other useful related information.

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال یک طبقه منحصر به فرد هستید، آسمان حد است. بسیاری از مواقع مانکاها، فروشگاه‌های سی‌بی‌دی، نمایشگاه‌های خودرو و کسب‌وکارهای تخصصی، یک طبقه منحصر به فرد را می‌خواهند. خوبی این است که شما می توانید تقریباً هر کاری را با اپوکسی انجام دهید. کفپوش‌های اپوکسی نه‌تنها می‌توانند باشکوه به نظر برسند، بلکه یکی از آسان‌ترین کف‌ها برای تمیز کردن هستند و زمانی که به درستی انجام شوند می‌توانند تا آخر عمر باقی بمانند. ما به عنوان پیمانکاران واقعی در پارادایم، بتن را با یک ماشین صنعتی با استفاده از تیغه‌های الماسی آسیاب می‌کنیم، کف‌های شما را با پوشش اپوکسی 100% جامد می‌پوشانیم، پوشش را متناسب با جنبه‌های طراحی کف‌ها اعمال می‌کنیم و سپس از روکشی استفاده می‌کنیم که غیرقابل انکار است. بادوام

به دلیل داشتن پوشش اپوکسی بادوام، دیگر هرگز نگران بتن تراشه‌دار یا ترک‌خورده نخواهید بود و احتمالاً می‌خواهید راه بروید و حتی بعد از اتمام آن فقط به کفپوش خود خیره شوید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این روند تا حد امکان بدون درد باشد.

 

بنابراین.. اگر به دنبال کفپوش های منحصر به فرد هستید، آن را ببندید، زیرا ما تعداد زیادی از آنها را داریم.

 

کفپوش اپوکسی متالیک

این تکنیک زیبای کفپوش، کفپوش اپوکسی متالیک است. فرآیند کفپوش اپوکسی متالیک فرآیندی مشابه گاراژ اپوکسی معمولی دارد و کمی خیره کننده به آن اضافه شده است - متالیک. مطمئن باشید که می‌توانید طرح‌ها، رنگ‌ها و رنگدانه‌هایی را که می‌خواهید کفپوش‌تان شبیه آن‌ها باشد، ایجاد کنید و پیمانکاران می‌توانند هر آنچه را که دوست دارید ایجاد کنند. هیچ دو پوشش اپوکسی هرگز شبیه هم نیستند. این چیزی است که در مورد استخدام پیمانکاران قابل اعتماد بسیار عالی است - شما هر بار کار را به درستی انجام می دهید.

 

 

کفپوش اپوکسی متالیک ساراسوتا
گزینه های کف منحصر به فرد

بتن تزئینی و بتن پایان

چرا کفپوش اپوکسی فلزی را انتخاب کنیم؟
1) این کفپوش ظاهری صاف و ظریف دارد.

2) کفپوش فلزی به راحتی تمیز می شود.

3) این کفپوش از ایجاد لکه، ترک، چربی و رطوبت بتن جلوگیری می کند.

4) کفپوش فلزی می تواند در برابر سایش و پارگی انواع مختلف وسایل نقلیه مقاومت کند.

5) بدون پوسته شدن یا ترک خوردن کف گاراژ.

6) انواع رنگ ها، طرح ها و رنگدانه های زیبا وجود دارد.

7) کفپوش اپوکسی فلزی نور را از سطح زمین منعکس می کند و آن را بیشتر نمایان می کند.

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

کفپوش پلیمری

آشنایی با کفپوش پلیمری و ویژگی های آن + آموزش نصب
کفپوش هایی که در برابر نفوذ آب، خوردگی، پوسیدگی و خراشیدگی دارای مقاومت بالاتری هستند، طول عمر بیشتری دارند. وقتی پوشش سطوح کف ساختمان کیفیت مناسبی داشته باشد، در هزینه نگهداری، تعمیر و تعویض کفپوش صرفه جویی زیادی می شود. کفپوش پلیمری همه این قابلیت ها را به همراه دارد. طیف گسترده ای از پلیمرهای شیمیایی در تولید پوشش های پلیمری استفاده می شوند که هر کدام در افزایش مقاومت و بهره وری کفپوش تاثیر دارند.

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

مدارس مدرن دانش‌آموزان خود را برای آینده‌ای با فرصت‌های در حال تغییر و نوآوری‌های تکنولوژیکی آماده می‌کنند. برای کمک به مربیان و مدیران، ما 6 عنصر کلیدی یک مدرسه مدرن را شناسایی کرده‌ایم. از ایجاد بیانیه‌های مأموریت گرفته تا ادغام مهارت‌های کاری آینده، چیزهای زیادی در مدرن‌سازی آموزش وجود دارد.

لیست کامل عناصر مدرسه مدرن و نحوه اجرای آنها را بخوانید.

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی ضد لغزش

یکی از نگرانی های اولیه در مورد کفپوش اپوکسی یا هر پوشش دیگری برای گاراژ، این است که در هنگام خیس شدن چقدر ممکن است لغزنده باشد و از نظر افزودنی ضد لغزش برای ایجاد سطحی غیر لغزش چه کاری می توان انجام داد. آیا اصلاً لازم است؟ این موضوع می‌تواند با توصیه‌ی تولیدکنندگانی که طیف گسترده‌ای از افزودنی‌ها از شن، تا اکسید آلومینیوم، یا سنگ‌ریزه‌های کوچک مبتنی بر پلیمر را توصیه می‌کنند، گیج‌کننده شود.

از آنجایی که پوشش های رزینی کف گاراژ مانند اپوکسی، پلی اورتان و پلی اوره غیر متخلخل هستند، سطح ایجاد شده می تواند بسیار صاف و تقریباً مانند شیشه در برخی موارد باشد. در حالی که این نوع سطح هنگام خشک شدن خوب است، اما گاهی اوقات با ورود آب، گل، روغن یا برف می‌تواند مانند یک پیست یخ لغزنده شود. بنابراین بیایید سعی کنیم در وهله اول مشخص کنیم که آیا به یک ماده افزودنی ضد لغزش نیاز دارید یا خیر و سپس نگاهی بیندازیم که کدام نوع برای کفپوش اپوکسی شما مناسب است و چگونه از آن استفاده کنید.

رنگ ضد لغزش کفپوش چیست؟

رنگ کف ضد لغزش یک پوشش کف اپوکسی 100٪ جامد با ساختار بالا با افزودنی ماسه سیلیس درجه بندی شده است. هنگامی که یک رنگ کف را انتخاب می کنید، محصولی را انتخاب می کنید که به طور کامل در آزمایشگاه ما آزمایش و بازنگری شده است تا از بالاترین کیفیت اطمینان حاصل شود. فرمولی که ما توسعه داده‌ایم به دلیل ضخامت و دوام آن بسیار محبوب شده است. بسیاری از رنگ‌های کف موجود در بازار بر پایه آب هستند یا با حلال‌ها بریده می‌شوند تا پوشش خود را افزایش دهند، این تکنیک است و باعث پوسته پوسته شدن یا سایش رنگ پس از چند ماه می‌شود. با رنگ کف اپوکسی بهبد صنعت پارسا به شما تضمین می‌شود که کیفیتی ماندگار داشته باشید.

برای مناطقی که ایمنی کارکنان و عموم مردم در درجه اول اهمیت است، این پوشش راه حل عالی است. ما سه درجه ترکیب شن و ماسه را پیشنهاد می کنیم تا متناسب با نیاز شما انتخاب کنید. این‌ها هستند:

ضد لغزش ریز: پخش ریز ماسه سیلیس در سرتاسر پوشش طراحی شده برای افزودن خواص ضد لغزش و در عین حال حفظ سطح صاف و براق تا حد امکان.
ضد لغزش متوسط: کمی سنگین تر از نرم، اما نه به اندازه درشت. این ترکیب یک روکش بافت ایجاد می کند که چسبندگی کافی برای جلوگیری از اکثر تصادفات، حتی در شرایط مرطوب را فراهم می کند.
ضد لغزش درشت: بالاترین درجه پوشش ضد لغزش ما، این ترکیب محافظت استثنایی در شرایط خشک ارائه می دهد و در برابر اکثر لغزش ها در شرایط مرطوب مقاومت می کند. پرداخت درشت ما باعث ایجاد یک روکش بافتی/درجه‌بندی‌تر می‌شود، بنابراین اغلب در مناطقی که ایمنی کلیدی است استفاده می‌شود.

آیا به یک افزودنی ضد لغزش اپوکسی نیاز دارید؟

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای پوشش کف گاراژ خود به یک ماده افزودنی ضد لغزش نیاز دارید یا نه، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید، آب و هوای است که در آن زندگی می کنید. اگر گاراژ شما آب فراوانی را از ماشین های خیس یا آب شدن برف می بیند، کفی که لغزش نمی کند ارزش توجه دارد. برف و یخ به ویژه با کفپوش های گاراژ به خوبی مخلوط نمی شوند. اگر در بخش خشک تری از کشور زندگی می کنید، ممکن است حتی لازم نباشد.

نکته دیگر نحوه برنامه ریزی شما برای استفاده از کف است. اگر همیشه درگیر پروژه هایی هستید که می تواند شامل مایعات ریخته شده مانند روغن، ضد یخ، مواد شیمیایی یا غیره باشد که می تواند خطر سقوط را ایجاد کند، یک افزودنی ضد لغزش به شما کمک می کند. باز هم، هیچ چیزی مانند تمیز کردن فورا نشت‌ها وجود ندارد که باعث کاهش تصادفات ناشی از لغزش شود و نیازی به سطحی غیر لغزنده نباشد.

نوع سیستم پوشش کفی که نصب می کنید نیز می تواند یک عامل باشد. اگر کفی را بدون تراشه رنگ یا مواد دیگر مانند کوارتز انتخاب کنید، سطح بسیار صافی خواهید داشت که در هنگام خیس شدن بیشترین میزان لغزنده بودن را دارد. با این حال، یک کف با کاربرد تراشه‌های رنگی ¾ تا تمام رنگ، زمانی که روی آن با پلی اورتان یا پوشش اپوکسی نازک شده یا پلی اوره پوشانده شود، بافت کمی نامنظم ایجاد می‌کند. این بافت نامنظم می تواند چسبندگی بیشتری را در یک محیط مرطوب فراهم کند که یک کف صاف نمی تواند.

دو واقعیت کمتر شناخته شده در مورد کفپوش های گاراژی که به تازگی پوشش داده شده اند، به برخی ادعاهای غیرقابل توجیه در مورد لغزنده بودن اپوکسی و سایر پوشش ها نیز کمک کرده است. اولین واقعیت این است که پوشش یک بار استاتیک در طول فرآیند اعمال و پخت ایجاد می کند که چند روز یا بیشتر دوام می آورد. این شارژ تمام ذرات ریز گرد و غبار را از هوا بیرون می کشد تا روی زمین جمع شده و آن را لغزنده کند. این شارژ پس از مدتی از بین می رود اما مشکل لغزندگی گرد و غبار برطرف می شود.

دومین واقعیت ناشناخته این است که یک پوشش کف کاملاً جدید پس از نصب اولیه بسیار صاف (مانند شیشه) خواهد بود که می تواند هنگام خیس شدن آن را لغزنده کند. هنگامی که کف کمی ترافیک ایجاد می کند، خراش های میکروسکوپی روی سطح ظاهر می شود (این خراش ها در بیشتر موارد قابل مشاهده نیستند) و چسبندگی کف را به شدت افزایش می دهد.

اگر نمی‌خواهید برای ایجاد این خراش‌های میکروسکوپی منتظر ترافیک و استفاده معمولی باشید، می‌توانید همیشه آن را با یک پد صاف کننده صورتی یا سفید که چسبندگی بهتری ایجاد می‌کند، خراش دهید. این کار مقداری از براقیت کف را از بین می‌برد، اما همچنان بازتاب‌دهنده نور و براق‌تر از پوشش مات خواهد بود.

افزودنی های بدون لغزش برای کفپوش های پارکینگ

توصیه شده ترین افزودنی برای ایجاد سطحی بدون لغزش برای اپوکسی، رنگ کف گاراژ و سایر پوشش های کف گاراژ، سنگ ریزه پلیمری آسیاب شده مانند کوسه گریپ است. می توانید آن را در اینجا در آمازون پیدا کنید. این شن از دانه های پلیمری میکرونیزه بسیار کوچک تشکیل شده است که برای پا و پوست نرم هستند. هنگامی که به یک پوشش اضافه می شود، شفاف می شود و هنگامی که با پوشش نهایی کف شما مخلوط می شود، برجستگی های بسیار کوچکی برای چسبندگی ایجاد می کند.

از آنجایی که سنگ ریزه محصولاتی بسیار کوچک است، با پوشش کف نازک مانند پلی اورتان به خوبی کار می کند. همچنین با یک اپوکسی رقیق‌تر مبتنی بر آب که می‌توانید از مراکز بهبود خانه تهیه کنید، به خوبی کار می‌کند.

اگر روکش نهایی شما ضخیم تر است، مانند اپوکسی 100٪ جامد یا محصول پلی اوره، پس باید از سنگ ریزه پلیمری کمی بزرگتر استفاده کنید. شن میکرونیزه مانند کوسه گریپ و محصولات مشابه برای پوشش های ضخیم تر بسیار کوچک است و تمایل به فرو رفتن در زیر سطح دارد و موثر نیست. برای دستیابی به نتایج خوب، می خواهید از یک سایز شن با مش بین 30 تا 60 استفاده کنید (تعداد کوچکتر از نظر اندازه بزرگتر هستند).

ماده دیگری که باعث ایجاد یک سطح عالی ضد لغزش برای پوشش های اپوکسی می شود، افزودنی اکسید آلومینیوم است. این سنگ ریزه تهاجمی تری است که در لایه رویی نهایی مانند شن پلیمری معلق است. در تنظیمات نوع صنعتی که حداکثر چسبندگی مورد نظر است یا شرایط بسیار لغزنده وجود دارد به خوبی کار می کند.

با این حال، علیرغم ادعاهای برخی شرکت ها، این نوع افزودنی غیر لغزنده برای پوست و پاهای برهنه دوست ندارد. ماهیت تهاجمی آن همچنین می تواند در هنگام تمیز کردن زمین مشکلاتی را با گیر کردن رشته های تمیزکننده و کثیفی ایجاد کند. در حالی که به عنوان یک افزودنی ضد لغزش به خوبی کار می کند، می تواند بیشتر از چیزی باشد که اکثر مردم برای یک محیط گاراژ می خواهند. این بهترین سطح کف برای کودکان خردسال نیست که ممکن است زمین بخورند و پوست خود را روی زمین بپوشانند.

در نهایت استفاده از ماسه سیلیس ریز وجود دارد. این بهترین کار را زمانی انجام می دهد که قبل از پوشش نهایی در بالای کت پخش شود. سپس پوشش نهایی روی ماسه اعمال می شود تا سطح ناهموار مورد نیاز ایجاد شود. در حالی که این نوع ضد لغزش کار می کند، بهتر است زمانی که با روکش رنگی استفاده می شود، زیرا ماسه با یک پوشش شفاف قابل مشاهده است.

نحوه استفاده از افزودنی های غیر لغزنده

هنگام نصب پوشش کف گاراژ، روش عمومی پذیرفته شده برای استفاده از افزودنی های غیر لغزنده مانند سنگ ریزه پلیمری یا اکسید آلومینیوم، مخلوط کردن آن با پوشش نهایی قبل از غلتاندن روی کف است. 3 تا 4 اونس در هر گالن اپوکسی یا پوشش دیگر نسبت توصیه شده است. هر چیزی بیشتر از این باعث جمع شدن مواد می شود و تأثیر مطلوبی برای پایان کف نیست.

هنگامی که آن را روی اپوکسی 100% جامد یا پلی اوره اعمال می کنید، بهتر است ابتدا آن را با لایه رویی نهایی مخلوط کنید و سپس محتویات را در نوارهایی روی زمین بریزید. سپس می توانید طبق معمول رول و پشت رول کنید. شن بدون لغزش تمایل دارد به طور مساوی در سطح کف به این ترتیب پخش شود.

اگر از روکش پلی‌اورتان یا کیت اپوکسی نازک‌تر بر پایه آب استفاده می‌کنید، با رول کردن محتویات از سینی رنگ کار می‌کنید. بهتر است افزودنی را با پوشش مخلوط کنید سپس آن را در سینی خود بریزید. توجه به این نکته مهم است که در حالی که این افزودنی‌ها برای مدت کوتاهی در مخلوط معلق می‌مانند، به خوبی عمل می‌کنند، به ته می‌روند و باید هر بار قبل از ریختن محتویات در سینی، دوباره مخلوط شوند.

روش‌های دیگر عبارتند از پاشیدن ماده افزودنی در بالای پوشش یا پوشش پایه قبل از اعمال پوشش نهایی یا فقط انداختن ماده افزودنی ضد لغزش روی پوشش نهایی. مشکل این است که شما می توانید توزیع ضعیفی از سنگدانه های بدون لغزش داشته باشید یا هنگامی که روی لایه نهایی اعمال می شود، می تواند با ساییدگی از بین برود و جیب هایی در سطح ایجاد کند که کثیفی را جمع آوری کند.

از بین روش‌های مختلف برای دستیابی به سطحی ضد لغزش برای پوشش‌های کف گاراژ، مورد علاقه ما مخلوط کردن سنگ‌ریزه پلیمری در پوشش نهایی است. این نرم‌ترین احساس را ایجاد می‌کند که اگر زیر ماشین کار کنید یا با پاهای برهنه راه بروید پشت شما را خراش نمی‌دهد. بعلاوه، کمترین میزان قابل رویت را در میان افزودنی های ضد لغزش دارد، به خصوص زمانی که روی زمینی با تراشه های رنگی اعمال می شود.

 

منبع https://epoxyfloor.ir/anti-slip-epoxy-floor.html

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

اپوکسی epoxy

اپوکسی چیست؟
اپوکسی نوعی پلیمر است، گروهی از ترکیبات شیمیایی که از مولکول های بزرگ با زیر واحدهای تکرار شونده تشکیل شده است. ساختار مولکولی پلیمرها به آنها چقرمگی و خاصیت ارتجاعی می دهد و پلیمرها (چه طبیعی و چه ساخته دست بشر) را در زندگی روزمره در همه جا حاضر می کند. پشم، لاستیک، استایروفوم و اپوکسی تنها تعدادی از پلیمرهایی هستند که احتمالاً قبلاً آنها را می شناسید.

رزین‌های اپوکسی شامل اپوکسیدها -گروه‌های مولکول‌های بسیار واکنش‌پذیر- هستند که از طریق واکنش‌های شیمیایی سخت می‌شوند (یا بهبود می‌یابند) که یا از ترکیب آن با مواد دیگر یا حرارت دادن آن به دمای بالا ایجاد می‌شوند. این فرآیندی است که از طریق آن یک اپوکسی "متقابل پیوند" می شود، زیرا رشته های پلیمری به یک ساختار سخت شده تبدیل می شوند.

دو نوع چسب اپوکسی
دو نوع اصلی چسب اپوکسی وجود دارد، اپوکسی های یک قسمتی (یا با حرارت پخت) و دو قسمتی. اپوکسی‌های یک‌جزئی سریع‌تر درمان می‌شوند، اگرچه اغلب به اندازه اپوکسی‌های دو بخشی قوی نیستند.

1. اپوکسی های حرارت دیده
اپوکسی های حرارت دیده کاربردهای صنعتی زیادی دارند، اما اغلب در ساختمان سازی استفاده نمی شوند، به دلیل نیاز به حرارت بالا برای پخت - حتی آنهایی که در کمترین سطح گرما واکنش نشان می دهند، باید در معرض دمای حداقل 200 قرار بگیرند. درجه فارنهایت.

رزین اپوکسی با قابلیت ارتجاعی قابل توجه خود در محصولات مختلف از قطعات الکترونیکی و تجهیزات پزشکی گرفته تا تلسکوپ های مادون قرمز و سیستم های هشدار موشک استفاده می شود.

2. اپوکسی دو قسمتی
با اپوکسی های دو بخشی، دو جزء مورد نیاز برای ایجاد واکنش شیمیایی به طور جداگانه بسته بندی می شوند. هنگامی که رزین (اغلب "فولاد" نامیده می شود) با سخت کننده مخلوط می شود، نتیجه در طی 24 ساعت از یک مایع غلیظ به یک بتونه و در نهایت به یک ماده کاملاً پخته و سخت تبدیل می شود. (برای پاک کردن اپوکسی پس از سفت شدن، باید آن را بتراشید و در صورت لزوم ابتدا آن را با الکل یا تینر رنگ نرم کنید.)

اپوکسی‌های دو جزئی مانند همتایان خود با حرارت پخت، کاربردهای صنعتی زیادی در خودروسازی، هوانوردی و سایر بخش‌های تولیدی دارند و همچنین در ساخت قایق‌ها بسیار رایج هستند. آنها همچنین در پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، با کاربردهایی از جمله اتصال صفحات میز به زیرلایه‌ها، چسباندن عناصر بتنی به سایر عناصر از بتنی یا از سنگ یا فلز، و محکم کردن قالب‌های تزئینی در محل.

جردن اسمیت، سازنده حرفه ای، خاطرنشان می کند: «J-B Weld قطعاً بر بازار اپوکسی های دو طرفه در فروشگاه های بزرگ تسلط دارد. J-B Weld و رقبا سیستم‌های اپوکسی دو بخشی را در سیستم‌های مختلف از لوله‌های ساده که نیاز به مخلوط کردن دستی اجزا دارند تا کارتریج‌های تفنگ‌های تخصصی می‌فروشند.

بست و چسب

$75.00 USD | دوره 1H 53MPPREVIEW
چرا سازه ها فرو نمی ریزند یا از هم نمی پاشند؟ در دوره آنلاین اتصال دهنده ها و چسب های MT Copeland درباره چیزهایی که مصالح ساختمانی را کنار هم نگه می دارد، همه چیز را بیاموزید. این دوره که توسط سازنده حرفه ای جردن اسمیت تدریس می شود، موضوعاتی از میخ و پیچ گرفته تا چسب و اپوکسی را پوشش می دهد.

نحوه انتخاب چسب اپوکسی
اندازه گیری قدرت
بسته بندی اپوکسی معمولاً مقاومت فشاری، خمشی و کششی محتوای آن را بر حسب پوند بر اینچ مربع (psi) که می تواند تحمل کند، توصیف می کند. افزایش استحکام در یک ناحیه اغلب به قیمت یک اقدام دیگر است.

هنگام انتخاب اپوکسی اولویت های خود را در نظر بگیرید:

اگر بیشتر نگران مقاومت فشاری مستقیم هستید - یعنی اینکه اپوکسی در هنگام فشرده شدن از هر دو طرف چقدر می تواند در برابر فشار مقاومت کند - به مقاومت فشاری توجه کنید. (آزمایش برای این شامل فشار دادن اپوکسی از بالا و پایین و دیدن چند پوند فشار در هر اینچ مربع قبل از شکست است.)
اگر بیش از همه نگران این هستید که مواد چسبنده بتوانند بدون شکستن خم شوند، به استحکام خمشی توجه بیشتری داشته باشید.
اگر بیشتر نگران این هستید که مواد به هم چسبیده نمی توانند جدا شوند، روی استحکام کششی تمرکز کنید.
زمان درمان
دوره های زمانی مورد نیاز برای پخت در بین اپوکسی های دو بخشی متفاوت است. همچنین به عنوان "عمر قابلمه" یا "زمان کار" شناخته می شود، این مدت زمانی است که طول می کشد تا چسب سفت شود. برای پروژه های کوچک، عمر گلدان کوتاه معمولاً خوب است. برای مواردی که به دقت بیشتری نیاز دارند و ممکن است نیاز به تنظیمات داشته باشید، زمان کار طولانی تری می خواهید که به شما زمان بیشتری برای پاک کردن اشتباهات می دهد. اپوکسی‌های قوی‌تر معمولاً زمان بیشتری برای درمان دارند.

ویسکوزیته
ویسکوزیته یک ماده، به قول جردن اسمیت، معیاری برای میزان «جریان» بودن آن است. آب ویسکوزیته بالایی دارد. ملاس ویسکوزیته پایینی دارد. اگر نگران این هستید که چسب در حین گیرش چکه کند، می خواهید چسبی با ویسکوزیته بالا - یعنی خیلی روان نباشد.

مقاومت آب
اکثر اپوکسی ها هنگام سفت شدن ضد آب هستند، اما برخی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که حتی زمانی که در معرض آب قرار می گیرند نیز می توانند خشک شوند. اگر روی تعمیر سوراخ مخزن یا اتصال نشتی بین لوله ها کار می کنید، چسبی را انتخاب کنید که برای این کار مانند J-B Weld's WaterWeld طراحی شده است.

 

منبع: https://epoxyfloor.ir/epoxy.html

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

آیا می دانستید یک راه آسان برای ضد آب کردن کف زیرزمین، مقاوم در برابر قالب و تمیز کردن آسان وجود دارد؟ اپوکسی از کف زیرزمین شما با پوششی بادوام و قوی محافظت می کند و در عین حال پوششی خیره کننده را ارائه می دهد. در اینجا به پنج دلیل می پردازیم که چرا افزودن پوشش اپوکسی به کف زیرزمین شما بی فایده است. 

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

پوشش های اپوکسی می توانند به دگرگونی کامل کف سیمانی سنتی کمک کنند. اگر سطح را بدون درمان رها کنید، ممکن است لکه‌دار شود و ترک بخورد و ظاهری وحشتناک به زمین بدهد. حتی بدتر از آن، می تواند یک خطر ایمنی باشد.

با این حال، با استفاده از اپوکسی، می توانید از دوام این سطح سیمانی برای سال ها اطمینان حاصل کنید. حتی بهتر از آن این است که وقتی اپوکسی در جای خود قرار گرفت، حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز است.

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

در اپوکسی سنترال، ما برای تبدیل شدن به یکی از برجسته‌ترین مقامات در زمینه پوشش‌های کف اپوکسی تلاش زیادی کرده‌ایم.

 

ما همچنین تلاش کرده ایم تا این بسته ها را برای مشتریان خود راحت و جذاب کنیم. کافی است نگاهی به نظرات مشتریان خود بیندازید، یا سایر بخش‌های سایت را مرور کنید تا ببینید که چگونه از خریداران خود در زمانی که نیاز به ابداع مجدد فضای داخلی با بازسازی کف‌های بتنی قدیمی با محصولات مدرن اپوکسی دارند، حمایت می‌کنیم.

  • حسین مقصودی
  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی یک نوع «کفپوش مدرن مقاوم و زیبا» است که امکان پیاده‌سازی آن بر روی سنگ، موزاییک، سیمان، سرامیک، بتن و فلزات وجود دارد. در واقع این کفپوش از اپوکسی که یک ماده پلیمری است، ساخته شده و از لحاظ دوام و زیبایی بسیار به صرفه و کارآمد می‌باشد.

این کفپوش در صنایع مختلف شامل نفت، گاز، پتروشیمی، نظامی، خودرو سازی، غذایی، فولاد، آرایشی بهداشتی و همچنین به صورت ویژه در مراکز درمانی، بیمارستان، آزمایشگاه، پارکینگ، سالن ورزشی، اماکن مسکونی، تجاری و اداری کاربرد دارد.

در ادامه انواع کفپوش‌های اپوکسی، قیمت، مراحل انجام پروژه و هر آنچه درمورد کفپوش اپوکسی نیاز دارید را با هم بررسی خواهیم کرد.

مزایایی باورنکردنی

  • قابلیت شستشو با تعداد دفعات بالا
  • عایق الکتریکی
  • مقاومت در برابر حریق
  • قابلیت اجرایی بر روی انواع سطوح
  • اقتصادی بودن به نسبت سایر متریال های موجود در بازار
  • دارای مقاومت شیمیایی بالا
  • زیبایی بصری و تنوع در طراحی و رنگ بندی
  • قابلیت کاربرد در محیط های اتاق تمیز (Clean Room) و محیط های آنتی باکتریال
  • دارای قابلیت کانداکتیو و آنتی استاتیک
  • سهولت در شستشو و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت از سطح
  • سبک بودن نسبت به اکثر انواع کفپوش مورد استفاده در صنعت
  • مقاومت در برابر انواع اسید، قلیا ،روغن ،خوردگی ،ضربه و سایش (حسب نوع کاربری)
  • دارای طول عمر مناسب

کاربردهای گوناگون کفپوش اپوکسی

کفپوش‌های اپوکسی به دلیل کیفیت، نصب ساده و تنوع قیمتی که دارند، دارای کاربرد و مصارف بسیار گوناگونی می‌باشند. سطح صاف و صیقل داده شده‌ی این کفپوش‌ها از دیگر عواملی است که طیف مصرف و کاربرد آن را گسترش داده است. کفپوش اپوکسی صنعتی، پارکینگ، ساختمان، دکوراتیو، سه بعدی و سالن ورزشی از اصلی‌ترین کاربرد کفپوش اپوکسی است که با توجه به مقتضیات پروژه، در کارخانه‌، پایگاه نظامی، انبار، بیمارستان، منزل، مجتمع‌ تجاری و بسیاری اماکن دیگر استفاده می‌شود.

 

منبع: https://epoxyfloor.ir/epoxy-floor

  • حسین مقصودی