صنعت حرفه‌ای ساختمان

بهترین مصالح ساختمانی و لوازم جدید صنعت ساختمان را به همراه اخبار روز به شما معرفی خواهیم کرد.

صنعت حرفه‌ای ساختمان

بهترین مصالح ساختمانی و لوازم جدید صنعت ساختمان را به همراه اخبار روز به شما معرفی خواهیم کرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پوشش های اپوکسی می توانند به دگرگونی کامل کف سیمانی سنتی کمک کنند. اگر سطح را بدون درمان رها کنید، ممکن است لکه‌دار شود و ترک بخورد و ظاهری وحشتناک به زمین بدهد. حتی بدتر از آن، می تواند یک خطر ایمنی باشد.

با این حال، با استفاده از اپوکسی، می توانید از دوام این سطح سیمانی برای سال ها اطمینان حاصل کنید. حتی بهتر از آن این است که وقتی اپوکسی در جای خود قرار گرفت، حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز است.

متأسفانه، برخی از افراد از اپوکسی اجتناب می‌کنند، زیرا به تمام افسانه‌ها و باورهای غلطی که «آنجا» وجود دارد، اعتقاد دارند. به خواندن ادامه دهید تا حقیقت برخی از رایج ترین تصورات غلط در مورد اپوکسی را بیاموزید.

اپوکسی را می توان به عنوان یک کار DIY نصب کرد
کیت هایی وجود دارد که می توانید برای نصب سطوح اپوکسی به تنهایی خریداری کنید. با این حال، این کیت ها محصولی را می فروشند که کیفیت بسیار پایین تری نسبت به محصولات حرفه ای موجود دارد. اگر می خواهید از چسبندگی بیش از حد سیمان به سطح اطمینان حاصل کنید، بتن باید به درستی آماده شود. اگر تجربه یا ابزار مناسبی ندارید، اپوکسی ممکن است به اشتباه نصب شده باشد که منجر به مشکلات متعددی می شود.

رنگ همان نتایجی را ارائه می دهد که اپوکسی انجام می دهد
در حالی که یک پوشش اپوکسی به درستی نصب شده ممکن است قبل از اعمال روی سیمان شبیه رنگ باشد، این دو ماده کار مشابهی را انجام نمی دهند. اگر فقط از رنگ استفاده کنید، از کف بتنی محافظت نمی کند. در برابر سایش یا لکه نیز محافظت نمی کند.

با اپوکسی، شما ماده‌ای دارید که به بتن می‌چسبد و سطحی غیرفرار و مقاوم ایجاد می‌کند که می‌تواند در برابر سایش و پارگی و سایر مسائل برای سال‌های آینده مقاومت کند.

شما نمی توانید اپوکسی را روی بودجه نصب کنید
به دلیل دوام بالایی که اپوکسی ارائه می دهد، بسیاری از مردم فکر می کنند که راه حل مقرون به صرفه ای نیست. این به سادگی اینطور نیست. اپوکسی پوششی است که هم ماندگاری بالایی دارد و هم مقرون به صرفه است. هنگامی که این پوشش را با برخی از گزینه های محبوب دیگر که امروزه استفاده می شود، همراه با تعمیر و نگهداری و تعمیراتی که اغلب مورد نیاز هستند مقایسه می کنید، سرمایه گذاری در اپوکسی در دراز مدت نتیجه خواهد داد. اگر راه حل ارزان تری برای کفپوش انتخاب کنید، در درازمدت هزینه نگهداری و تعمیرات بیشتری را پرداخت خواهید کرد – که اجتناب ناپذیر خواهد بود.

آیا پوشش اپوکسی برای شما مناسب است؟
سطوح اپوکسی برای همه یا برای همه فضاها مناسب نیست. با این حال، آنها گزینه ای همه کاره و انعطاف پذیر هستند که می توانند سطح بالایی از دوام مورد نظر شما را ارائه دهند. با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد - این یک کار نصب DIY نیست. شما باید افراد حرفه ای را استخدام کنید تا اطمینان حاصل کنید که نتایج مورد نظر را برای کفپوش اپوکسی که می خواهید نصب کنید به دست آورید.

با کمک متخصصان، می توانید مطمئن باشید که نتایج به دست آمده همان چیزی است که نیاز دارید و برای آن هزینه می کنید. همانطور که می بینید، اپوکسی یک سرمایه گذاری هوشمندانه است که باید برای کف های بتنی در فضای مسکونی، تجاری یا صنعتی خود در نظر بگیرید. آگاه بودن و دانستن آنچه که اپوکسی ارائه می دهد بهترین راه برای اطمینان از اینکه گزینه مناسبی برای نیازهای کفپوش شما است است.

  • ۰۱/۰۱/۱۲
  • حسین مقصودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی