صنعت حرفه‌ای ساختمان

بهترین مصالح ساختمانی و لوازم جدید صنعت ساختمان را به همراه اخبار روز به شما معرفی خواهیم کرد.

صنعت حرفه‌ای ساختمان

بهترین مصالح ساختمانی و لوازم جدید صنعت ساختمان را به همراه اخبار روز به شما معرفی خواهیم کرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا می دانستید یک راه آسان برای ضد آب کردن کف زیرزمین، مقاوم در برابر قالب و تمیز کردن آسان وجود دارد؟ اپوکسی از کف زیرزمین شما با پوششی بادوام و قوی محافظت می کند و در عین حال پوششی خیره کننده را ارائه می دهد. در اینجا به پنج دلیل می پردازیم که چرا افزودن پوشش اپوکسی به کف زیرزمین شما بی فایده است. 

1. ضد آب و مقاوم در برابر قالب
طبقات زیرزمین محل های متداول پرورش کپک، کپک و سایر باکتری های مضر هستند. اگر زیرزمین شما مرطوب است، محافظت در برابر رطوبت برای جلوگیری از آسیب آب و خطرات سلامتی ضروری است. کفپوش اپوکسی از کف زیرزمین شما در برابر رطوبت محافظت می کند و از نشت یا نشت به کف زیرین و ایجاد آسیب ساختاری جلوگیری می کند. آب روی اپوکسی قرار می گیرد و تمیز کردن آن را آسان می کند. اپوکسی همچنین در برابر میکروب ها و باکتری ها مقاوم است و هرگونه کپک یا کپک را برای کف زیرزمین شما از بین می برد.

2. تمیز کردن و نگهداری آسان تر
یک طبقه زیرزمین که به راحتی تمیز و نگهداری می شود، زندگی را بسیار آسان تر و بدون استرس می کند. پوشش اپوکسی کف زیرزمین نیاز به زمان و تلاش کمی دارد. سطح صافی را ارائه می دهد که به راحتی تمیز می شود. روکش رویی در برابر کثیفی، گرد و غبار و لکه مقاوم است و به سرعت جاروبرقی یا پاک می شود. پوشش اپوکسی همچنین در برابر لغزش مقاوم است و تمیز کردن را بسیار سریعتر و ایمن تر می کند.

3. حفاظت قوی و بادوام را ارائه می دهد
دوام مهمترین ویژگی یک طبقه زیرزمین است. شما به چیزی نیاز دارید که از کفپوش بتنی شما برای سالهای آینده محافظت کند. اپوکسی به دلیل ماندگاری طولانی، انتخابی محبوب برای صاحبان خانه است. کف زیر شکاف ها و لکه ها را می پوشاند و سال ها طول می کشد تا سایش یا کنده شود. همچنین اگر تصمیم به نصب کفپوش های مختلف زیرزمین در آینده دارید، یک پایه عالی ارائه می دهد.

4. یک پایان خیره کننده را ارائه می دهد
اپوکسی نه تنها دوام و محافظت قوی در برابر آب را فراهم می کند، بلکه ظاهر زیبایی به کف زیرزمین شما می بخشد. کفپوش‌های اپوکسی رنگ‌های مختلف و سبک‌های جذابی را برای مطابقت با زیرزمین شما ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند رنگ‌های روشن را ترجیح می‌دهید یا رنگ‌های کم‌رنگ‌تر، یک کفپوش اپوکسی زیرزمین بهترین رنگ را برای استایل شما فراهم می‌کند.

5. نصب آسان
افزودن اپوکسی به کف زیرزمین شما یک پروژه آسان برای هر شخصی است. در بیشتر موارد، نصب اپوکسی خودتان درست مانند نورد کردن رنگ روی زمین است. با این حال، اگر می خواهید از کف زیرزمین اپوکسی خود بیشترین بهره را ببرید، بهتر است افراد حرفه ای را برای انجام این کار استخدام کنید. تخصص آنها می تواند تفاوت بین پرداخت مکرر پول برای تعمیرات یا لذت بردن از یک کفپوش بادوام باشد که سال ها طول می کشد.

محصولات اپوکسی زیادی در بازار موجود است، بنابراین انتخاب محصولات باکیفیت برای کف زیرزمین ضروری است. در Epoxy Central، محصولات اپوکسی ما سازگار با محیط زیست هستند و استانداردهای EPA را برآورده می کنند. مجموعه محصولات اپوکسی ما را برای خانه خود مرور کنید یا امروز برای پروژه بعدی اپوکسی خود با ما تماس بگیرید.

  • ۰۱/۰۱/۱۲
  • حسین مقصودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی